Data
    		17/01/2018
    	Hora
    		    		19:00
    		    	Localització
    		
    			CosmoCaixa
Isaac Newton, 26
08022 Barcelona
    		
    	Isaac Newton, 26
08022 Barcelona
Descripció
    		Cicle de conferències sobre el món dels dinosaures i la seva recerca, al voltant de l’exposició T. rex.
El 1842, el paleontòleg Richard Owen va encunyar el terme “dinosaure”, o “llangardaix terrible”, i vint anys després va adquirir el fòssil d’Archaeopteryx siemensii, una de les primeres aus que es coneixen. Des d’aleshores, aquestes fantàstiques criatures no han deixat de fascinar-nos.
En aquest cicle cinc prestigiosos paleontòlegs ens parlaran de diversos aspectes sobre l’evolució dels dinosaures, els seus jaciments fòssils a Espanya, l’origen de les aus i la iconografia dels dinosaures a la cultura popular.
Programa de xerrades
- Dimecres, 17 de gener. “La ciència del T. REX Trix”.
- Dimecres, 24 de gener. “Dinosaures ibèrics: del caçador geperut de Conca, als sauròpodes de l’AVE”.
- Dimecres, 31 de gener. “Dinosaures dels Pirineus: els últims gegants d’Europa”.
- Dimecres, 7 de febrer. “Fòssils excepcionals de la Xina i la primerenca evolució de les aus”.
- Dimecres, 14 de febrer. “I left my heart in the Jurassic: Dinosaures i cultura popular”.
Més informació
Imatge: Octavi Planells
 biologia, ciències naturals, CosmoCaixa, dinosaures, evolució, fòssils, geologia, història natural, paleontologia, recerca
		 Imprimeix
				Imprimeix
			
