Tallers organitzats en el marc de la Primavera de la Ciència promoguda pel Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement i la Unitat de Divulgació Científica amb la col·laboració de l’Escola de Doctorat de la UVic-UCC.
A càrrec de Ziba Salarvand. Llicenciada en llengua i literatura anglesa a la Universitat Estatal Shahid Beheshti de Teheran, Iran. El 2022 va obtenir un màster a la Universitat Maltepe d’Istanbul i va començar el seus estudis de doctorat a la UVic-UCC dins el programa de doctorat en Traducció, Gènere i Estudis Culturals. A més, és professora d’anglès com a llengua estrangera. Compta amb una gran experiència com a organitzadora i jutge de debats a Turquia.
Format dels tallers:
- Xerrades i debats interactius
- Activitats participatives i exercicis en grup
- Escenaris i casos d’estudi del món real
- Pràctica directa de tasques de pensament crític
Més informació:
- Destinataris. Estudiants d’ESO i Batxillerat.
- Dates i horari. 16 d’abril (sessió 1) i 18 d’abril (sessió 2), de 10 a 12 h. També es pot consensuar una altra data entre el centre educatiu i la doctoranda que impartirà els tallers en horari de matí.
- Lloc. En el mateix centre educatiu.
- Inscripcions. A través del formulari https://forms.office.com/e/M5meZVC1r2
Es tallers s’impartiran en anglès i en dues sessions. Hi ha dos modalitats de tallers en funció del nivell d’anglès del grup/classe:
- Taller 1: Taller de debat per a estudiants amb un nivell d’anglès B2 i C1 (en dues sessions)
Aquest taller té com a objectiu introduir els estudiants en l’art de debatre en anglès, fomentant el pensament crític, la comunicació efectiva i les habilitats d’argumentació respectuosa en una llengua global. - Taller 2: Taller de pensament crític per a estudiants amb un nivell d’anglès A1, A2 i B1 (en dues sessions)
Aquest taller donarà als estudiants les habilitats essencials del pensament crític, com ara identificar i analitzar arguments, avaluar les proves i arribar a conclusions sòlides.