Fitxa d'activitat

Anellament científic d’ocells

Data
21/03/2026
Hora
09:00
Localització
Puig dels Jueus
Puig dels Jueus
08500 Vic
Descripció

Sortida del programa anual de “Sortides naturalistes a Osona i el Lluçanès 2026“.

L’anellament científic d’ocells és un mètode d’estudi basat en el marcatge individual dels ocells. Qualsevol registre d’un ocell anellat pot oferir una gran quantitat d’informació de la seva biologia, especialment dels seus desplaçaments. Es farà una jornada d’anellament científic en què s’ensenyarà com identificar els ocells, com manipular-los, com s’estudien, la seva biologia, les seves migracions i els estudis concrets que en fa el Grup d’Anellament de Calldetenes – Osona.
Aquest any es farà al Puig dels Jueus de Vic, un espai natural urbà que té un gran interès de conservació per a moltes espècies.

Aparcament: recomanen deixar el cotxe a l’aparcament de davant de l’escola Guillem de Mont-rodon de Vic.

Inscripcions aquí fins a les 10h del 20 de març. Fora d’aquest termini heu d’esperar a que us confirmin la disponibilitat de plaça.

Cartell en pdf.

Imprimeix Imprimeix
Map Unavailable
Comparteix l'article